WEKO3
アイテム
Practice Report “Team Teaching in a Junior College” Report of an English Teaching Practice (Part Three)
https://iidawjc.repo.nii.ac.jp/records/187
https://iidawjc.repo.nii.ac.jp/records/187fde1c7ee-058d-450b-b465-0c9b88aa1639
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-12-03 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Practice Report “Team Teaching in a Junior College” Report of an English Teaching Practice (Part Three) | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | T.T(. Team-Teaching Method) | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Conversation Practice | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | English Reading | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Evaluation and Improvement of Teaching | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Covid-19 pandemic | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | T.T.(Team-Teaching Method) | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 会話練習 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 英文読解・英語講読 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 評価と指導の改良 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | コロナ禍 | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||
その他のタイトル | 実践報告 短期大学におけるティーム・ティーチング ある英語教育実践の報告(3)2019-2020 | |||||||||
著者 |
Jonathan, HIGGINS
× Jonathan, HIGGINS
× Genri, OKUI
|
|||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | This paper is the third report detailing the teaching practice and methodology of an “English Reading” course for second year undergraduate nursing students attending Iida Women’s Junior College( IWJC) in Iida City, Nagano Prefecture.The paper examines the effectiveness of English language ‘role playing’. It also discusses the amended final paper test and some modifications teachers had to make in response to changed teaching conditions as a direct result of the 2020 Covid-19 pandemic. | |||||||||
書誌情報 |
飯田女子短期大学紀要 en : Bulletin of Iida Women's Junior College 巻 38, p. 145-155, 発行日 2021-05-27 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 飯田女子短期大学 | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 0912-8573 | |||||||||
書誌レコードID | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AN1023693X | |||||||||
フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |